top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תRegulator

מה אתם רוצים? היו ברורים ותמציתיים!

עודכן: 18 בפבר׳ 2021

נבחרי/ות ציבור והצוותים שלהם/ן עשויים לקיים 10 או 12 פגישות ביום ואף יותר. הם עסוקים ועמוסים – מה שעלול להביא אותם להנהן ולחייך בזמן הפגישה אתכם – ובמקביל אולי גם לקוות שלא תהיה לה המשכיות.

לפני פגישות עם מקבלי החלטות ואנשיהם, וודאו שההצעות שלכם ברורות ותמציתיות ואל תבזבזו זמן.

כנראה שאותו אדם מכיר בחשיבות הנושא אותו אתם מייצגים, הרי הוא כבר הסכים להיפגש אתכם, אז מוקד השיחה צריך להיות, מה הדבר הספציפי שאותו אדם יכול לעשות כדי לסייע בקידום הפתרון?


חשוב לשים דגש על מספר פרמטרים:

רלוונטיות – האם אתם פוגשים את האנשים הנכונים.

מיקוד – תכנון המסרים לפגישה מבעוד מועד (מטרות, נתונים מהימנים (!!!), עלויות).

אפקטיביות – האם אתם מנהלים את הפגישות היטב? מה ההשפעה הצפויה של הפגישה על העמדות וההתנהלות שלהם האנשים עמם אתם נפגשים? האם יצרתם המשכיות לקשר עמם?


פגישות כאלו אנו בד"כ יוזמים, מקיימים ומלווים בהן את לקוחותינו כחלק מבניית תכנית אסטרטגית כוללת לארגון. לאחריהן מתקיים תהליך רפלקציה קצר בו אנו מעבדים את פעולותינו ומגבשים אסטרטגיה להמשך.


רגולטור יועצים - אסטרטגיה, קשרי ממשל, לובינג


הכותבת היא סוזי מזרחי אהרוני, מנכ"לית ומייסדת רגולטור יועצים. בעלת תואר שני במשפטים, שימשה בעברה בתפקידי ייעוץ שונים בכנסת ובממשלה (פרלמנטרי, פוליטי, קשרי ממשל וכנסת). מעניקה כיום ייעוץ אסטרטגי רגולטורי וממשלי לגופים שונים יחד עם צוות יועצים מיומן.


8 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

הקלות בפתיחת עסקים ולעסקים קטנים ורגולציה חכמה בישראל 👇🏼

מדינת ישראל מתחילה לצאת ממשבר מגפת הקורונה ובממשלה מתגבשת תכנית רוחבית לשיפור מדיניות הרגולציה והפחתת נטל רגולטורי במטרה להתמודד עם המשבר הכלכלי שנגרם עקב התפרצות המגפה! הציבור הרחב, נציגי המגזר העסק

bottom of page