top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תRegulator

#עדכון קורונה למעסיקים ושכירים

מעסיקים ועובדים שימו לב, בעקבות פסיקת בג"ץ מיולי 2020 בה נקבע כי בידוד לא נחשב למחלה ועל כן לא ישולמו בגינו ימי מחלה אלא התשלום יושת על המדינה, עודכנו ע"י הביטוח הלאומי כי ביום א' הקרוב תעלה לאתר "מערכת דמי בידוד" בה ניתן יהיה להגיש בקשה לתשלום עבור ימי הבידוד כדי להקל על המעסיקים ולסייע להם כלכלית בתקופת משבר הקורונה. ביטוח לאומי ישלם דמי בידוד למעסיקים ששילמו שכר לעובדים שלהם ששהו בבידוד. התשלום הוא עבור ימי הבידוד של העובדים, במהלך התקופה מ- 1.10.20 עד 31.3.21. שימו לב, התשלום יתבצע רק עבור ימי בידוד שדווחו למשרד הבריאות, לכן חשוב לוודא שהעובדים מדווחים על תקופת הבידוד למשרד הבריאות בזמן אמת. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר הביטוח הלאומי:



רגולטור יועצים - אסטרטגיה, קשרי ממשל, לובינג הכותבת היא סוזי מזרחי אהרוני, מנכ"לית ומייסדת רגולטור יועצים. בעלת תואר שני במשפטים, שימשה בעברה בתפקידי ייעוץ שונים בכנסת ובממשלה (פרלמנטרי, פוליטי, קשרי ממשל וכנסת). מעניקה כיום ייעוץ אסטרטגי רגולטורי וממשלי לגופים שונים יחד עם צוות יועצים מיומן.

https://www.btl.gov.il/Corona/bidudmaasik/Pages/default.aspx


3 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

הקלות בפתיחת עסקים ולעסקים קטנים ורגולציה חכמה בישראל 👇🏼

מדינת ישראל מתחילה לצאת ממשבר מגפת הקורונה ובממשלה מתגבשת תכנית רוחבית לשיפור מדיניות הרגולציה והפחתת נטל רגולטורי במטרה להתמודד עם המשבר הכלכלי שנגרם עקב התפרצות המגפה! הציבור הרחב, נציגי המגזר העסק

bottom of page